قله اراكوه 91/11/27
گروه کوهنوردی آوا
گزارش صعود به قلل ایران

اطلاعیه / قابل توجه مسئولین بخش های جستجو و نجات استان‌ها انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر واژه کوهستان یا قبرستان: شاهوار ۱۷.۱۲.۹۷ یخ نوردی دره هملون ۲۸.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ نجفدر به هاره قسمت سوم تصاویر نجفدر به هاره قسمت دوم تصاویر نجفدر به هاره قله برج ۱۰.۶.۹۷ تصاویر قله پاشوره ۲۲.۴.۹۷ دوره نجات فنی دهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمالی تهران برگزار شد خط الراس ریزان.پرسون.اندار.۹۷۰۳۰۱۸ مصوبات نهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران: دهمین شماره گاهنامه «صعود» منتشر شد مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران


قله اراكوه 91/11/27

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

فاطمه قاضی
ساعت1:17---20 اسفند 1391
سلام و ممنونم از اینکه دعوت ما رو برای همراهی تا آراکوه پذیرفتید. متاسفانه من خودم مسافرت بودم و موفق نشدم در برنامه حضور داشته باشم ولی لازم دونستم از همینجا از آقای احمدی و آقای عسگری و سایر اعضای گروه تشکر کنم و بابت اینکه بعضی هماهنگیها به دلیل اینکه تهران نبودم دیر صورت گرفت عذرخواهی کنم.تعریف گروهتون رو از زبان دوستانم شنیدم. به امید برگزاری برنامه های مشترک دیگر.

فاطمه قاضی

مدیر فنی گروه هرابرز
پاسخ:سلام خانم قاضی ممنونم،از لطف شما انشالله که بتونیم در برنامه های بعدی باز درخدمت شما و دوستان دیگر باشیم.بسیار خوشحالیم که بادوستان خوبی همچون شماها اشنا شدیم.به امید دیدار مجدد و با ارزوی سلامتی و صعودهای زیبا برای گروه کوهنورد هرابرز


فاطیماه
ساعت11:41---13 اسفند 1391
با تشکر از همه شما عزیزان و به امید دیدار مجددتون.
پاسخ:سلام ممنونم به امید دیدار در یک برنامه دیگر.با ارزوی موفقیت برای همه دوستان هرابرز


علي عسگري
ساعت9:52---30 بهمن 1391
واقعا دستتون درد نكنه من كه كلاس يهمن شناسي بودم و توفيق نداشتم تو اين برنامه باشم.انشالله در برنامه هاي بعدي بتونم در خدمت همه دوستان عزيز باشم هميشه تندرست و سلامت باشيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: زمستان 91، ،

نویسنده : روابط عموی گروه آوا تاریخ : دو شنبه 30 بهمن 1391



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گروه کوهنوردی آوا مي باشد.